יום ראשון, 27 בנובמבר 2016

לחם בשר

שרית כהן היא בחורה לא גנרית עם שם גנרי. שרית היא מנהלת השיווק של הארנה ובין יתר עיסוקיה כעלמה בעלת טוב טעם, היא אוהבת לבשל ולצלם את מה שיוצא. היה זה מתבקש לנצל את כישוריה הקולינריים / שיווקיים / צילומיים לטובת ביקור במסעדת לחם בשר שבמתחם התחנה. 

ארבע שנים אני מכירה את עדי, בשלוש מתוכן שהוא מנסה לשכנע אותי לבוא איתו לעשות ביקורת מסעדות, ואני שמצטיירת כבחורה קטנה ועדינה, לא נעים לי לחשוף את הצד הקניבלי שבי...

אבל עדי, עקשן, לשמחתי לא נכנע ואחרי (רק) שלוש שנים נעתרתי לבקשתו. כשהוא שאל איזו מסעדה נבחר? כיאה לקניבלית שכמותי התשובה הייתה מיד "לחם בשר". כל עוד יש בשר אני בעניין...

נכנסנו למסעדה, אווירה נעימה, מוסיקה שקטה ומרגיעה, אפילו את רעש הסועדים הנוספים אני לא חושבת ששמעתי, שלווה... חשש אחד קינן בי, מוצ"ש, מי אוכל כל כך הרבה במוצ"ש??? אבל עם האוכל בא התיאבון...

מוכנים למנה ראשונה?
הזמנו למנת פתיחה לחמעג'ון כבש. כאופה חובבת אהבתי את הגרסה שלהם ללחמא, בצק פריך וטעים גדוש בבשר טחון ועם טוויסט של זיתים (שאותו יש לומר קצת פחות אהבתי), אכלתי רבע והחלטתי להשאיר את המקום לעיקר - הבשר... לאחר כבוד החלפנו צלחות ללא הסבת תשומת הלב, המלצרית חשבה שאני חזרזירה שסיימה את המנה בשנייה ואילו עדי אוכל לאט ובנימוס, אבל זה סוד שנשאיר רק לקוראי שורות אלה.

מערום צלעות על רקע נתח סינטה.
ואז הגיעו המנות העיקריות, כיאה לקניבלים ויסלח לי עדי שצירפתי אותו להגדרה (הערת העורך: סולח), הגיעו הצלעות, 4 צלעות יפות ובשרניות. את הצלעות לא תוכלו למצוא בתפריט, אבל תעשו טובה לעצמכם ותתעניינו אצל המלצר בספיישלים. יחד עם הצלעות הגיעו 300 גרם של נתח סינטה מיושן. במבט ראשון הנתח היה נראה קצת מאכזב, אבל בשנייה שהסכין חתכה את החתיכה הראשונה, הופתעתי לטובה: עשוי בדיוק במידה עסיסי ורך - התענגתי על כל ביס. המנות העיקריות מגיעות עם תוספות לבחירה: תפוח אדמה צלוי / צ'יפס / אורז / סלט עלים / סלט ישראלי קצוץ.

סינטה, מבט מבפנים.
עדי בג'נטלמניות אדיבה העביר לצלחתי צלעות, אבל כיאה לבחורה ניקרתי מעט את הבשר ונתתי לו להתענג על השומן וטיפול הידני בעצמות, בטח שבידיים בדיוק כמו שצריך לעשות. רק ש אני שומרת על הפאסון. בכל זאת הגעתי בנעלי עקב מחודדות. אחרי שסיימנו להתענג עלתה השאלה המתבקשת: קינוח? (הערת העורך: אני שאלתי) אבל החלטנו (הערת העורך: שרית החליטה!) שיש טעמים ששווה להשאירו אותם איתנו.

רגע לפני שקמנו הגיע פתאום בזווית העין קלטתי את השלט מתחת לבר.
בדיוק הסיכום שהייתי צריכה...

לאתר של לחם בשר
לדף הפייסבוק


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה