יום ראשון, 17 בינואר 2016

בייגל קפה

יש שני דברים שאתה מצפה לקבל במקום שנקרא "בייגל קפה": בייגל וקפה. מה שאתה לא מצפה לפגוש במקום שנקרא כך זה מגוון. ואני, גבר שכמותי, אוהב מגוון. אז נכנסתי רעב, ויצאתי מאושר.

הבייגל קפה נפתח לפני שלוש שנים בעמק רפאים על ידי שמרית ותומר, זוג צעיר אך ותיק שנמצאים ביחד כבר מאז היותם טינייג'רס. מי שמכיר את מפת העסקים בעמק רפאים בשנים האחרונות, יודע שמסיבות שונות, משבר לא קטן עובר על הרחוב שהיה פעם מרכז הסצנה הקולינרית הירושלמית. דווקא על רקע המציאות הלא פשוטה של ה-EMMEK, כפי שקוראים לו האמריקאים, מצליח הבייגל קפה להוות מוקד משיכה חזק ללקוחות רבים מהאזור, עד כדי כך שסניף נוסף עתיד להיפתח בחודשים הקרובים במודיעין.

אז מה סוד ההצלחה של הבייגל קפה? בראש ובראשונה, היחס האישי שמקבל כל מי שנכנס למקום. מדובר במקום עם סטנדרט גבוה של שירות, שמתאים מאד לקהל הלקוחות האנגלוסקסי שמרבה לפקוד את המקום.

אחרי שכבר התיישבתם במקום, צפויה לכם הפתעה כשתקבלו לידיכם את התפריט העשיר שכולל 9 סוגים של ארוחות בוקר, יותר מ-20 סוגי כריכים קרים וחמים, 9 סלטים, 11 קינוחים וכל זה לפני שהזכרתי את הטוסטים, הפסטות, הדגים ויתר המנות שמופיעות בתפריט.

המגוון. מבט על.
כאילו לא די בגיוון הזה, ניתן לשלב בבחירה מהתפריט מגוון סוגים של בייגלים ומתבלים משובחים (אנחנו יודעים, נתנו לנו לטעום את כולם!). אם איכשהו המגוון הגדול לא מרשים אתכם, אז הנה העובדה שתפיל אתכם: כל האוכל המוגש במסעדה מוכן במקום: מהבייגלים, דרך המתבלים ועד אחרון הקינוחים.

אנחנו ניצלנו את העובדה שארוחות בוקר מוגשות כל היום והלכנו על הבוקר קאנטרי: בייגל (אלא מה?) לבחירה, שני ביצים, תפוחי אדמה אפויים עם גבינת מוצרלה מעושנת, גבינת שמנת חמאה וריבה. לא מיותר לציין שכל ארוחת בוקר מוגשת עם סלט ירקות, מיץ טבעי וכמובן, קפה (אלא מה 2). מבלי להעליב את יתר המנות שלא הספקנו לנסות בתפריט (המגוון, כבר אמרנו?), נשמח מאד להמליץ על המנה הבלתי רגילה הזו בחום רב!

יש עוד סיבה שאתם רוצים להכיר את הבייגל קפה. המקום גם מספק שירותי קייטרינג לאירועים קטנים וגדולים, ומציע לא פחות מ-13 פלטות אירוח שונות הכוללות קישים, פוקצ'ות, אנטיפסטי, גבינות, דגים, פירות, ירקות ומאפינס. כמו כן ניתן להזמין סלטים, פסטות, לזניות וכמעט כל מה שתצטרכו כדי לסגור לעצמכם אירוח איכותי ומפנק.


(פורסם במקור באתר רול)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה