יום רביעי, 18 בנובמבר 2015

מנצ'יס

מכירים את זה שאתם במרכז העיר, ואז בהפתעה, באמצע היום או הלילה, תוקף אתכם רעב? אז מצאנו לכם פתרון – המנצ'יס, מסעדת בשרים בה תוכלו לקבל ארוחות עסקיות טעימות ומשביעות גם בשעות הקטנות של הלילה.

הירושלמים הוותיקים בוודאי זוכרים את שניצי, מזללת השניצלים שנסגרה לפני כשלוש שנים. חלקנו מתגעגעים עד היום למגוון השניצלים בטעמים שהיה למקום להציע. במיוחד עבורכם יש לנו בשורות טובות. באותו המקום, נפתחה לפני כחצי שנה המנצ'יס – מסעדת בשרים חדשה המציעה מגוון בשרים (תכף נספר לכם עליהם) ביניהם גם שניצל ספרדי (זהירות – חריף!), שניצל יווני (לחובבי שום) ושניצל קלאסי משובח.
מנה לדוגמא
נכון, יש את אלה שאחרי החגים פוצחים בדיאטה, ויש אותנו. אמיצים ושמנמנים שכמותנו קיבלנו על עצמנו את המשימה לבדוק מקרוב את המנצ'יס בנחלת שבעה (נוף לכיכר החתולות – כלול במחיר!). מלבד השניצלים המשובחים במקום (בדקנו והתאהבנו!), למקום יש להציע עוד שלל אפשרויות לחובבי הבשר: ראשונים ראוי להזכיר את ההמבורגר והקבב העשויים מבשר שנטחן ומתובל במקום. כדי להבין עד כמה המקום רציני נספר שכל מי שמטפלים בבשר הם קצבים במקצועם.

אחריהם נזכיר את הפרגיות המעולות, רצועות האנטריקוט העשויות היטב, ונתחי חזה העוף המתאימים במיוחד לחובבי בריאות. את כל סוגי הבשר ניתן לקבל בצלחת, בגט או ברול. בתפריט ניתן למצוא גם מעורב ירושלמי, דג מתובל, כנפיים, חביתה ועוד הפתעות. מי שרק רוצה לנשנש משהו יוכל להסתפק גם במנת חומוס עם בשר.

ההמלצה שלנו היא ללכת על העסקיות אשר מוגשות עד שעת הסגירה, 4 לפנות בוקר! נו טוב, מי אנחנו שנמנע מכם לעשות עסקים באמצע הלילה? הארוחות העסקיות הן גם זולות (35-45 ש"ח) וגם עשירות וכוללות צ'יפס, סלטים, לחם ושתיה.

למה לדבר על העיצוב החדש של המקום, אם אפשר להציג תמונה?
המיקום המרכזי של המנצ'יז מחייב אותו לפנות לקהל לקוחות מגוון, ואכן, ניתן למצוא בתפריט גם אופציות צמחוניות, ארוחות ילדים (משפחות, שמתן לב?), והכשרות במקום היא מהדרין של רבנות ירושלים. אם תוסיפו לכך גם את השיפוץ המושקע שעבר המקום, תקבלו חוייה קולינרית משביעה, נעימה וזולה מאד.

(פורסם במקור באתר רול)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה